воскресенье, 23 февраля 2020 г.

DOWNLOAD VIKI BAJADERE

This will be your default for searching and browsing, but we'll still show you results for other languages. About This Song Singers Viki. Bajadera Song Lyrics Znam da je lazes isto k'o i mene i da je varas s vremena na vreme znam ja dobro sve znam i briga me Jer ljudi kazu cutanje je zlato a zlato kosta dodji meni zato ti na dogovor, ja sam zivi stvor lako cemo se duso ja i ti oko svega dogovoriti U zoru bisere i bajadere u podne zlato i orhideje u ponoc vino i dijamante to je nacin da se greske plate U zoru bisere i bajadere u podne zlato i orhideje u ponoc vino i dijamante to je, to je to sto zene pamte Znam da je lazes isto k'o i mene i da je varas s vremena na vreme znam ja dobro sve znam i briga me Jer ljudi kazu cutanje je zlato a zlato kosta dodji meni zato ti na dogovor, ja sam zivi stvor lako cemo se duso ja i ti oko svega dogovoriti U zoru bisere i bajadere u podne zlato i orhideje u ponoc vino i dijamante to je nacin da se greske plate U zoru bisere i bajadere u podne zlato i orhideje u ponoc vino i dijamante to je nacin da se greske plate Lyrics powered by www. More from this album This song is currently unavailable in your area. viki bajadere

Uploader: Kazigrel
Date Added: 2 May 2017
File Size: 62.84 Mb
Operating Systems: Windows NT/2000/XP/2003/2003/7/8/10 MacOS 10/X
Downloads: 75261
Price: Free* [*Free Regsitration Required]





This song is currently unavailable in your area.

viki bajadere

More from this album About This Song Singers Viki. Bajadera Song Lyrics Znam da je lazes isto k'o i mene i da je varas s vremena na vreme znam ja dobro sve znam i briga me Jer ljudi kazu cutanje je zlato a zlato kosta dodji meni zato ti na dogovor, ja sam zivi stvor lako cemo se duso ja i ti oko svega dogovoriti U zoru bisere i bajadere u podne zlato i orhideje u ponoc vino i dijamante to je nacin da se greske plate U zoru bisere i bajadere u podne zlato i orhideje u ponoc vino i dijamante to je, to je to sto zene pamte Znam da je lazes isto k'o i mene i da je varas s vremena na vreme znam ja dobro sve znam i briga me Jer ljudi kazu cutanje je zlato a zlato kosta dodji meni zato ti na dogovor, ja sam zivi stvor lako cemo se duso bwjadere i ti oko svega dogovoriti U zoru bisere i bajadere u podne zlato i orhideje u ponoc vino i dijamante to je nacin da se greske plate U zoru bisere i bajadere u podne zlato i orhideje baajdere ponoc vino i dijamante to je nacin da se greske plate Lyrics powered by www.

Znam da je lazes isto k'o i mene i da je varas s vremena na vreme znam ja dobro sve znam i briga me Jer baajdere kazu cutanje je zlato a zlato kosta dodji meni zato ti na dogovor, ja sam zivi stvor lako cemo se duso ja i ti oko svega dogovoriti U zoru bisere i bajadere u podne zlato i orhideje u ponoc vino i dijamante to je nacin da se greske plate U zoru bisere i bajadere u podne zlato i orhideje u ponoc vino i dijamante to je, to je to sto zene pamte Znam da je lazes isto k'o i mene i da je varas s vremena na vreme znam ja dobro sve znam i briga me Jer ljudi kazu cutanje je zlato a zlato kosta dodji meni zato ti na dogovor, ja sam zivi stvor lako cemo se duso ja i ti oko svega dogovoriti U zoru bisere i bajadere u podne zlato i orhideje u ponoc vino i dijamante to je nacin da se greske plate U zoru bisere i bajadere u podne zlato i orhideje u ponoc vino i dijamante to je ivki da se greske plate.

viki bajadere

This will be your default for searching and browsing, but we'll still show you results for other languages.

Комментариев нет:

Отправить комментарий